Barion Pixel

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Köszönjük!

Kategóriák / Termékek

Gyakori Kérdések

Hogyan kell rendelni?
Webáruházunkban a rendelés zavartalan folyamatát a Shoprenter biztosítja. A vásárlás mi sem egyszerűbb:

  • Válassza ki a termék(eket) amiket meg kíván vásárolni, és tegye őket a kosárba
  • Amennyiben több darabot szeretne, vagy adott méretet egy termékből, kosárba rakás előtt pontosítsa azokat
  • Ha minden termék a kosarába került, kattintson a Tovább a Pénztárba gombra és töltse ki az elérhetőségi adatait, amiken keresztül kapcsolatba tudunk lépni Önnel és tájékoztatni Önt a rendelésének állapotváltozásáról.
  • A következő lépésben, kérjük válasszon szállítási módjaink közül. Kérjük adja meg pontos címét, hogy a rendszer ellenőrizni tudja a távolságot. 
  • Ha sikerült kiválasztani a szállítási módot, a következő lépésben válasszon fizetési módot és adja meg a számlázási címet. Banki átutalás vagy kártyás fizetés közül választhat. 
  • Az utolsó lépésben pedig a rendelése összegzését láthatja, a MEGRENDELEM gombra kattintva leadhatja a rendelését, amiről visszaigazoló emailt küldünk.

 

Hogyan tudok fizetni? 
Webáruházunkban kényelmesen banki átutalással vagy bankkártyával tud fizetni.

 

Milyen szállítási módok vannak?
Két típusú szállítási mód közül választhat, igényének megfelelően: 

  • Átvételi pontra szállítás: ilyen esetben a termék szállításáról Önnek kell gondoskodnia, amit átvételi pontunkon vehet át.
  • Házhozszállítás: ilyen esetben pedig a kívánt címre szállítjuk rendelését, a választott házhozszállítási ütemezéssel.

A szállítás pontos részleteiről és díjszabásáról itt (x) tájékozódhat.

 

Helyben is tudok vásárolni?
A Vasáruház kizárólag online webáruház, helyen vásárlása nincs lehetőség, kizárólag előzetes rendeléssel.

 

Mit tehetek ha időközben módosul az ár?
Mivel termékeinket legtöbb esetben külföldi gyártó látja el, ezért az ár esetenként változhat. A jelen kedvezőtlen gazdasági helyzet vagy változó árfolyam okozhat ármódosulást. Mi ilyen esetben is igyekszünk úgy eljárni, hogy Önnek a lehető legkedvezőbb ajánlatot tudjuk adni, amennyiben ez nem lehetséges kedvezményes termékalternatívákat is felajánlunk Önnek!

 

Van lehetőségem felvágatni a terméket? 
Bizonyos termékek esetén van lehetősége a helyszínen felvágatni a terméket. Ennek díjszabása x Ft/vágástól kezdődik. Vágási szándékát kérjük előre jelezze. Részleteket a termékvágásról itt talál. 

 

Mit foglal magába a vágás? 
A vásárolt áru felvágását a megbeszélt méretre. Ennek díjszabásáról kérjük érdeklődjön az ügyfélszolgálaton.

 

Mennyi a szállítási idő? 
A szállítási idő többnyire termék és szállítási mód függő. Vannak termékek, amik külső raktárról érkeznek, így azok hosszabb szállítási idővel tudjuk biztosítani. Részletekért kattintson ide.

 

Miért ilyen drága a szállítás?
A webáruházunkban megrendelhető termékek a jellegéből eredően nagyok és nehezek, így mozgatásuk, szállításuk nehéz, több embert igénylő, a szállítást végző jármű több üzemanyaggal kénytelen működni, így sokkal költségesebb a szállítás, mint egy megszokott hétköznapi termék esetén. A szállítási költségeket igyekszünk folyamatosan optimalizálni, hogy megtaláljuk az Ön számára kedvező árazást. 

 

Hol lehet átvenni a terméket?
Azonnali átvételre nincs lehetőség. A termékeket nyitvatartási időben (hétfő-péntek: 9:00-15:30) átvételi pontunkon tudja személyesen átvenni aminek címe: 1142 Budapest, Komáromi út 29. Az átvételi pontra szállítás ideje 2-3 munkanap.

 

Van lehetőség a telephelyen vásárolni?
Nincs, telephelyünk kizárólag átvételi pont. Csak előre megrendelt termékek átvétele lehetséges a telephelyen! 

 

Milyen garancia van a termékekre?
Hitelesített gyártókkal és garantált termékminőséggel igyekszünk kielégíteni az Ön igényeit. Nem megfelelő termék esetén cserére is van lehetőség. 

 

Le is rakják a terméket szállítás után?
Noha a sofőr segít, de a lerakodás megoldásáról a vásárlónak kell gondoskodnia. Amennyiben ilyenre nincs lehetőség, rendelés előtt kérjen ajánlatot darus kocsival való szállításra.

 

Mi az ajándékkupon? Mikor kapom meg?
Honoráljuk, hogy minket választ. Rendelési összegtől függően ajándékkupont adunk, amit a következő vásárlásnál használhat fel. Részleteket az ajándék kuponról itt talál. 

 

Hogy tudom felhasználni az ajándék kupont?
A kupont a következő vásárlásnál a pénztárban megadva tudja érvényesíteni.

 

Szállításnál hogyan tudok fizetni a futárnak?
Futárnál kizárólag készpénzes fizetési mód lehetséges.


Hol találom az ajánlatom?
Az ajánlatot emailben küldjük ki Ön számára! 

 

Mikor kapom meg a megrendelésem?
Szállítási módtól függően, a szállítást megelőző napon értesítjük a rendelés kézbesítéséről.

 

A megrendelésemért érte tudok menni?
Természetesen, átvételi pontra is kérheti, aminek címe: 1142 Budapest Komáromi út 29. Minden esetben várja meg, hogy kollégánk értesítse emailben vagy telefonon.

 

Mely szállítási területre szállítanak ki? 
Magyarország teljes területére szállítunk, igényre szabott szállítási módokkal.

 

Igényelhetek raklapot is? 
Igen, előzetes igény esetén felár ellenébe.

 

Kérhetem a kiszállítást több címre is?

Igen, felár ellenében. Több pontra való szállítási igényét mindenképp jelezze felénk.


Miért foltosodik be az alumínium anyag?
Az alumínium nem rozsdásodik, viszont az időjárás hatására foltosodhat, ami kizárólag esztétikai tényező. Ezt megelőzheti felületkezeléssel, vagy gyártó által jelölt eloxált alu termék vásárlásával.

 

Lehet eloxált alu terméket kapni a Vasáruházban?
Aluminium termékeink nem eloxált termékek. 

 

Mit lehet tenni a foltosodás ellen?
Felületkezeléssel megelőzhető a foltosodás.

 

Lehet a rendelés fordított áfával igényelni?
Szénacél termékek cégként fordított áfa nyilatkozat kitöltésével.

 

Kis tételben is rendelhetek?
Minden termékünkhöz gyártó által meghatározott minimumokkal dolgozunk, a pontos rendelési mennyiségről kérjük tájékozódjon a termékoldalon.